מערכות CRM תופסות יותר ויותר את תשומת ליבם של בעלי העסקים והארגונים השונים, ככלי היעיל ביותר שישנו היום לניהול קשרי לקוחות. באופן טבעי, ישנו מידע רב באינטרנט, אך לעיתים הוא מבלבל במקום לעשות סדר. מפתחי תוכנת ZebraCRM, תוכנת ה- CRM המובילה בישראל, מבית אייקום תוכנה, מגייסים את נסיונם הרב לעזרה, ועונים בקצרה על השאלות הנפוצות בנושא.
כיצד מתבצעת התקנת מערכת CRM בחברה שיש בה כמה משתמשים בתוכנה?
ברוב החברות נדרשת יותר מעמדת עבודה אחת בעלת נגישות למערכת CRM. המערכות החדשות מאפשרות גישה למערכת מכל מחשב בעל חיבור אינטרנטי, על ידי הכנסת סיסמא. המידע נשמר, למעשה, על שרתי הספק של מערכת ה- CRM ולא על מחשבי החברה, מגובה ומאובטח, ובמקרה הצורך ניתן להיכנס למערכת גם מסמרטפון בעת ביצוע מכירה בשטח או מהמחשב הביתי. למעשה, העסק יכול לפתוח כמות משתמשים כמעט אין-סופית לפי צרכיו.
כיצד מתבצעת הטמעת המערכת בעסק?
מערכות CRM מהדור הישן, דרשו תהליך הטמעה ארוך, תוך התאמת התוכנה לצורת העבודה ושל צורת העבודה לתוכנה, ותקופת ההסתגלות הייתה ממושכת. המערכות המקוונות מציעות ממשק ידידותי למשתמש, ולאחר הדרכה ותקופת התסגלות קצרה, השימוש בתוכנה הופך להרגל ולטבע שני.
מה קורה כאשר יש תקלה במערכת?
במערכות CRM גדולות וכבדות, היושבות על שרתים מקומיים בארגון, נדרשת עבודת תחזוקה שוטפת על ידי אנשי מקצוע, וייתכנו תקלות שישתקו את עבודת המערכת. המערכות המקוונות אינן דורשות כל התעסקות מצד העסק, כיוון שתחזוקתן נעשית כולה על ידי ספק התוכנה, והתחזוקה השוטפת, כולל שדרוגי המערכת, כלל אינה מורגשת ואינה משפיעה על בית העסק אלא לעיתים נדירות בלבד.
איזה שירות מקבלים עם רכישת התוכנה
גם בתחום הזה ישנו הבדל משמעותי בין התוכנות הכבדות מהדור הישן לתוכנות המקוונות החדישות. התוכנות הכבדות, כאמור, נמצאות על שרתים בארגון עצמו והשירות מסתיים כאשר מסתיים תהליך הטמעת התוכנה בחברה. התוכנות החדשות, כיוון שהן מקוונות, מציעות שירות מתמשך של אחסון המידע ותחזוקת המערכת, על כל ההיבטים של הנושא.
האם ניתן לגשת למערכת באמצעות סמארטפונים?
במערכות הכבדות הדבר יהיה קשה, ולא ניתן יהיה לעבוד על המערכת אלא רק לראות את המידע עצמו. כאשר מדוברת במערכות CRM מקוונות, ניתן בהחלט לעבוד עם המערכת מכל מקום, גם מהטלפון הנייד.
צרו עמנו קשר עוד היום, ZebraCRM
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה