Translate

יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

כמה שווה לך הזמן של מנהלי המכירות שלך?

גלה איך תוכנת CRM יחסוך להם זמן עבודה יקר

אחד המשאבים היקרים ביותר בכל חברה הוא צוות המנהלים המרכיב את מחלקת המכירות, החל ממנהל המכירות העומד בראש המחלקה ועד לאחרון המנהלים בקרב ראשי הצוותים ואחראי המשמרת. שדרת המנהלים במחלקת מכירות גדלה באופן יחסי לטכנולוגיה העומדת לרשותה. תוכנת CRM הוא האחד הכלים המשמעותיים וההכרחיים בכל מחלקת מכירות, על מנת לייעל את עבודתם של המנהלים, ובאופן ישיר לצמצמם את כמותם. צוות המומחים של ZebraCRM מספר כיצד התוכנה הכי חכמה למחלקת מכירות משפיעה באופן משמעותי כל כך על עבודת המנהלים.

http://www.zebracrm.com/

משימות ההנהלה

מחלקת מכירות שבנויה נכון מורכבת מנציגים, שבהתאם לגודלם מחולקים לצוותים. בראש כל צוות ממונה ראש צוות, ומתחתיו פועלים אחראי משמרת המסייעים בניהול המשמרות. מעל ראשי הצוותים עומד מנהל מוקד הכפוף למנהל המכירות. מטרתם המרכזית של מנהלים אלה היא להבטיח מכירות גבוהות לחברה. כדי לבצע זאת הם עוסקים בבקרה על הנציגים במהלך המשמרות, על אימון הנציגים, הקשבה לשיחות והעברת משובים, ביצוע ישיבות מחלקה, פתיחות משמרת, סיכומי משמרת, הפקת דוחות, חישובי תגמולים למשכורות, שיבוצי נציגים בסידורי עבודה, תכנון פרויקטים, הכנה וסידור של הדאטה בייס ועוד תפקידים רבים אחרים.

פינוי המנהלים לניהול ישיר של העובדים

עודף המשימות בקרב המנהלים גוזל זמן רב. עבודה חכמה של מחלקת מכירות מפנה את רוב הזמן של המנהלים שלה לעבודה ישירה מול הנציגים, בניהול המשמרות, בקרה, העלאת רמת השיחות והגברת התוצאות. הכלי החשוב ביותר שתורם להגעה למצב אופטימלי זה, הוא תוכנת CRM איכותית ומקצועית שתסייע לצוות המנהל לבצע את משימותיהם השוטפות בצורה מהירה ויעילה.

כיצד תוכנת CRM יכולה לעזור?

התוכנה מאפשרת בקרה איכותית בכל רגע נתון על עבודת הנציגים, אם על ידי שליטה בזמן אמת על מצב המכירות של המוקד כולו, בחלוקה לצוותים, בחלוקה לפרויקטים, או באופן אישי לכל נציג, או הפקת דוחות לפי חתכים שונים, ובהתאמה לכל פרמטר שהמערכת מתבקשת להציג. באותה שיטה מסייעת התוכנה להפיק דוחות תגמולים למשכורות.

טיוב נתונים

אחת המשימות הגוזלות זמן רב היא סידור הדאטה בייס והכנתו לעבודה. גם כאן תוכנת CRM מסייעת בידי המנהלים, ולמעשה מבצעת את העבודה עבורם. לפי פרמטרים המוצבים לתוכנה בחמש דקות של עבודה, יודעת התוכנה לבצע טיוב של הנתונים, מיון שלהם והכנתם לעבודה. יתרונות התוכנה עבור צוות המנהלים הוא רב. אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המומחים שלנו כדי לראות כיצד יכולה התוכנה עוד לייעל את זמן הניהול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה