Translate

יום שני, 12 באוקטובר 2015

CRM לסוכנויות ביטוח - מכניסים יעילות לעבודה

סוכנויות ביטוח הם סוג של עסקים העובדים עם לקוחות רבים לטווחים ארוכים, החל ממוצר אחד ועד מגוון רחב של מוצרים לכל לקוח. עבור כל לקוח קיימת התנהלות של הסוכנות מול הלקוח ומול חברת הביטוח, עבור כל אחד מהמוצרים, ישנו מעקב על תשלומים, מעקב על סיום תקופות פוליסות, מעקב על תביעות ועוד. ההתנהלות הרבה והמורכבת הנדרשת עבור כל לקוח, מחייבת את סוכן הביטוח להיות יעיל בעבודתו. בדיוק מסיבה זו זברה CRM פיתחה מערכת CRM לסוכנויות ביטוח, המשרתת את הצרכים המיוחדים שיש לסוכנויות הביטוח.

ריכוז נתונים

עבודה בסוכנות ביטוח ללא מערכת חכמה, מייצרת עבודה בלתי פוסקת של ניהול תיקי לקוחות, באופן בו על הסוכן ועובדיו להקדיש זמן רב לכל רזולוציה אליה רוצים לרדת בניהול התיק. גם אם עובדים בצורה ממוחשבת, ואפילו בטבלאות מתוחכמות כגון אקסל, פקידי הסוכנות יאלצו להקליד כל נתון של לקוח מספר פעמים. למשל – פעם אחת בתיק הלקוח, פעם שנייה בטבלה עם תאריכי פקיעת תוקף של הביטוח, פעם שלישית בטבלת לקוחות חברת ביטוח מסוימת ועוד. בצורה הזו מנהלים טבלאות ריכוזיות עבור כל רזולוציה שרוצים לרדת לפרטיה.


עבודה חכמה ויעילה על CRM לסוכנויות ביטוח

מערכת CRM לסוכנויות ביטוח יודעת לבצע עבורך את עבודת השיוכים לקטגוריות, וכך פקידי הסוכנות יוכלו בלחיצת כפתור פשוטה להוציא את הטבלה הריכוזית המבוקשת. כך, פותחים כרטיס לקוח במערכת עבור כל לקוח פוטנציאלי. ברגע שהוא הופך ללקוח מן המניין שרכש מוצר, משנים לו את הסטטוס ללקוח חדש, ומעדכנים את המוצר הנרכש. מכאן והלאה מזינים למערכת רק מוצרים חדשים שנרכשו על ידו, ועידכונים שוטפים למוצרים קיימים, דוגמת שיחות טלפון עם הלקוח, חידושי פוליסה, תביעות וכד'.

כמה שעות מצטמצמים לדקה

כדי לשלוף טבלה מרכזת, מגדירים את הפרמטרים הנדרשים ואת השדות הרצויים ושולפים דוח מהתוכנה. הדוח יכול לכלול למשל את הפרמטר הבא: כל הלקוחות שמועד הביטוח שלהם יפוג במהלך החודש הקרוב, ועבורם יש לשלוף את השדות הבאים: שם הלקוח, סוג הביטוח, סוג הפוליסה, מספר פוליסה, חברת ביטוח, תאריך תפוגת הביטוח ומספר טלפון. בנוסף יש לבצע שליחת סמס לכל הלקוחות הללו, עם הודעה על החידוש. ניתן להגדיר את הדוח כקבוע במערכת, וכל שישאר לפקידי הסוכנות או לסוכן הביטוח הוא לבחור את הדוח הרצוי מבין הדוחות השמורים במערכת ולשלוף אותו החוצה. בפועל, המערכת מבצעת בדקה פעולה שערכה כמה שעות עבודה בסוכנות ללא CRM. אם כסוכן חשוב לך לייעל את העבודה, תוכנת CRM לסוכנויות ביטוח היא מוצר הכרחי עבורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה