Translate

יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

CRM - התהליך הקצר ביותר להכנת דאטה בייס וייעול חלוקתו

http://www.zebracrm.com/

חברות טכנולוגיה רבות כבר מזמן החליפו את המשאב האנושי במכונות ורובוטים שיעשו עבורן את העבודה. הפיתוחים הטכנולוגיים הביאו לצמצום מהותי של כוח האדם בחברה וכתוצאה מכך חסכון בעלויות, הן של משכורות העובדים והן בקיצור זמן העבודה. תוכנת CRM מאפשרת למחלקות שירות ומכירה, אשר אינן יכולות להתחלף ברובוטים, לפחות לא בעתיד הקרוב, לקצר את תהליכי העבודה באופן כל כך מהותי, עד שגם במחלקות אלה יכולות להתייעל החברות בכוח האדם ובזמן העבודה. המומחים של ZebraCRM מסבירים למה מערכת ה- CRM היא המשתלמת ביותר למחלקות העוסקות בקשרי לקוחות.

עבודת הנמלים על הדאטה בייס

מחלקת המכירות הינה כוח רציני וחשוב ביותר המניע את כל גלגלי החברה. בלעדי מחלקה זו כל העסק יקרוס. עבודתה של מחלקת המכירות מתחילה עם איסוף דאטה בייס, טיוב שלו, סידורו, מיונו וחלוקתו לעובדים. בעבר בכל מחלקת מכירות היו יושבות מספר נציגות Back Office שכל תפקידן היה טיוב הנתונים והכנתו לעבודה. זו עבודה שדרשה שעות על גבי שעות של התעסקות ובדרך כלל נעשתה על ידי יותר מאדם אחד. בעידן בו מערכות לניהול לקוחות קיימות ברוב החברות, משימת הכנת הדאטה בייס לעבודה מסתכמת במספר שעות בודדות בלבד המתבצעות על ידי המערכת, וללא כל צורך בגדוד של עובדים המטייבים את הנתונים. ההתעסקות האנושית הקיימת עם הדאטה היא מזערית וכמעט שאינה מורגשת.

התאמת הנתונים לעובד

בעבר לאחר שהדאטה בייס הוכן לעבודה הוא הועבר אל ראשי הצוותים ומנהלי המשמרת לחלוקה. המנהלים ביזבזו זמן יקר על חלוקה של הדאטה בין העובדים, תוך התאמה של הדאטה לעובד וחיפוש בתוך ניירת. בעידן הטכנולוגי המותאם למוקדי המכירות מנהל המשמרת יכול בלחיצת כפתור להזרים דאטה לעובד, על פי פרמטרים והגדרות מדויקים אותן הוא מזין פעם אחת למערכת.

הזרמה מדויקת של לקוחות והגדלת ההישגים

למשל, אם המוצר הנמכר במוקד הוא כרטיסי טיסה, יכול ונציג מסוים מוכשר במכירת כרטיסי טיסה למערב אירופה למעמד הביניים, יכול מנהל המשמרת להגדיר במערכת כי הדאטה בייס עליו יעבוד אותו נציג יהיה מורכב מכל הלקוחות הפוטנציאלים אשר טסו לפחות פעם אחת למדינות מערב אירופה במהלך 5 השנים האחרונות, ושרמת ההכנסה שלהם עולה על X שקלים ופחותה מ-Y שקלים. תוכנת ה- CRM תזרים לנציג רק את הלקוחות הפוטנציאלים לפי הפרמטרים שהוגדרו, ובכך תגדיל משמעותית את סיכוייו להגיע לתוצאות גבוהות של מכירה.

מעוניין להרגיש את התוכנה? כנס לערוץ היוטיוב שלנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה