Translate

יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

איך תוכנה לניהול משימות מייעלת את העסק שלך?


מקומות העבודה היום בכל תחום וענף כמעט, מייצרים תפקידים בעלי ריבוי משימות, ולא תמיד העובדים מצליחים להגיע לביצוע המשימות כולן, או אפילו לחלק נכבד מהן. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות, ביניהן: מחסור בחשיבה ארגונית, צורך בסדרי עדיפויות, פירוק המשימות למטלות ויעדים ועוד. תוכנה לניהול משימות הופכת כיום להיות אחד מכלי העזר החשובים ביותר המסייעים לעובד לעמוד בכל משימותיו ובהצלחה. לא חשוב על איזה תפקיד מדובר בעסק, תוכנה חכמה אשר יודעת לפרט את כלל המשימות של העובד, לפרוט אותן למשימות משנה ויעדים, להגדיר ממשקים, להציג משימות לפי סדרי עדיפויות, ובעיקר לעשות לעובד סדר בעיניים ובראש כדי שיקלו עליו בביצוע עבודתו, תורמת לייעול העסק. 

העובדים קורסים

מחקרים מראים שרוב העובדים מרגישים לחץ מאוד גדול במקום העבודה, ושכמות המשימות הנדרשת מהם היא גבוהה יותר ממה שאדם אחד יכול לספק. בנוסף, עובדים רבים גם מרגישים שהמנהלים הישירים שלהם אינם מבינים אותם ואינם מעריכים נכון את כמות העבודה שהם מבצעים. הבעיה היא שהעובדים לא תמיד גם יודעים לכמת את המשימות שלהם לשעות עבודה, כדי להראות למעסיקים שלהם את מידת ההשקעה האמיתית אותה הם נותנים.

הפתרון לריבוי המשימות

אם אתה ממלא תפקיד ניהולי גם אתה בוודאי נתקלת בסיטואציה בה העובד שלך לא הצליח לעמוד במשימות שנתת לו, בטענה שריבוי המשימות אינו מאפשר לו לבצע את כולן, בעוד שאתה עמדת משתומם מהצד השני בניסיון להבין איך אין לעובד מספיק זמן כדי לסיימן. האמת היא שלא בטוח שהעובד משקר או לא מקדיש כל דקה לעבודה. רוב הסיכויים שאין ברשותו את הכלים המתאימים לניהול המשימות. תוכנה לניהול משימות תמלא עבורו בדיוק את המקום החסר, ותאפשר גם לך כמנהל ישיר לעקוב בשוטף אחר מצב המשימות והעמידה ביעדים.


תוכנה לניהול משימות - כל היתרונות

הערך המוסף של תוכנה לניהול משימות הוא בכך שהיא מבצעת בשלב הראשון מיפוי של המשימות שיש לבצע, היא גוזרת אותן למטלות בעלות יעדים ברורים, והיא יודעת בכל שלב לתת לנו תמונת מצב למפת המשימות הכוללת. תוכנה חכמה יודעת גם לנהל משימות חוצי ממשקים, כך שכל פרויקט יוכל תמיד להישאר בשליטה. יתרון נוסף הוא בכך שכל פרויקט חדש שנוסף, ניתן בקלות להגדירו על פי היסטוריית הפרויקטים במקום לחשוב מחדש על כל מטלה וזמן הביצוע שלה. מומלץ לתאם עם היועצים של זברה CRM המפתחת ומתאימה את תוכנת ניהול המשימות בצורה מדויקת הקולעת לצרכי התפקיד והחברה, ולהתחיל לייעל את זמן העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה