Translate

יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

CRM - כל המערכות לשירותכם



ניתן לחלק את מערכות ה-CRM  הקיימות בשוק בכל מיני דרכים – על פי צורת העבודה, על פי המודולים, על פי הפונקציונליות, ועוד. מטבע הדברים, מערכות ה- CRM  השונות מטפלות כולן בקשרי הלקוחות של הארגון, אך הן עושות זאת בצורות שונות. בחלק מהמקרים מטפלת המערכת בטיפול בלקוח מכל ההיבטים האפשריים, וישנן מערכות הנותנות מענה חלקי, והן מתאימות לחלק מהעסקים בלבד. 

מורכבות המערכת

ככל שהמערכת מורכבת יותר היא גדולה יותר. המערכות המורכבות ביותר הן מערכות On Premise המיוצרות על ידי חברות ענק כמו ORACLE, והן מספקות את היכולת המורכבת ביותר לניהול קשרי הלקוחות, על כל ההיבטים הקשורים לכך. מערכות אלה כבדות, התקנתן יקרה, תהליך ההטמעה שלהן בחברה ארוך, ויש צורך באיש או אנשי מקצוע כדי לתחזק אותן לאורך זמן. מערכות אלה מתאימות בעיקר לארגונים גדולים מאוד, שברשותן המשאבים הדרושים. המערכות הקלות יותר הן מערכות CRM On Demand, המאפשרות גישה למערכת על ידי האינטרנט, והן יושבות על שרתי הספק ולא על שרתי הארגון עצמו, שבסופו של דבר מאפשרות ניהול קשרי לקוחות לא פחות טוב מהמערכות הגדולות והכבדות.

כל הפוקנציות

רוב התוכנות הגדולות מציעות ניהול קשרי לקוחות מקיף, אך התוכנות הקטנות יותר מציעות, בדרך כלל, ניהול קשרי לקוחות חלקי, בהתאם לצרכי הארגונים השונים ובהתאם למבנה הארגון, כמו מערכות לניהול מרכזי מכירות או שירות, מערכות נפרדות לניהול השיווק ועוד. הדור החדש של מערכות CRM, שמובילה אותה תוכנת ZebraCRM, מספק מערכות קלות משקל ופשוטות לתפעול, המעניקות כיסוי מלא לכל הפונקציות הנדרשות, לצד מהירות תגובה גבוהה, מודולאריות המאפשרת התאמה לארגונים שונים ומחלקות שונות בתוך הארגון, ויציבות גדולה של השרתים.



מה כוללת תוכנת CRM

חלק מהתוכנות מסווגות לפי הפונקציות שהן מספקות, אם יש או אין בהן ניהול חשבונות, כלי הניהול וניתוח המידע שיש בהן, דרכי העברת האינפורמציה ועוד. תוכנות ה- CRM הטובות ביותר בשוק, ובראשן ZebraCRM מבית אייקום תוכנה בע"מ, כוללות ממשק אינטרנטי מקוון, מהירות עבודה גבוהה, נוחות מירבית וקלות תפעול, אפס עבודת תחזוקה, התאמה מקסימלית לצרכי העסק ודרישותיו וגמישות המאפשרת לדרישות העסק להשתנות ולתוכנה להשתנות בהתאם בכל רגע נתון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה