Translate

יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

על תדמית העסק, הקשר עם הלקוח והיתרונות של תוכנת CRM

http://www.zebracrm.com/

הפרסום הטוב ביותר לעסק הוא זה המגיע מהלקוחות עצמם. לקוחות מרוצים יכולים לייצר באז טוב לעסק ולקוחות לא מרוצים כמעט בטוח שיהרסו לאט לאט את תדמיתו של העסק. כדי שעסק יצליח נדרשת ממנו לשמור על תדמית טובה בקרב הלקוחות, ולא רק על ידי איכות המוצר, אלא גם על ידי טיב השירות. תוכנת CRM מסייעת לכל עסק לייעל את המענה ללקוחותיו, לתת להם את השירות הטוב ביותר ולשמור על תדמית טובה של העסק.

הכר את קהל היעד שלך

אנחנו הישראלים טובים מאוד בלהתלונן ופירגון אינו הצד החזק שלנו. כשאנחנו מחפשים חוות דעת על מוצר מסוים ברשת או על איש מקצוע, אנחנו קודם כל נוודא שלא נכתבו ביקורות שליליות עליו. במידה ולא נמצא כאלה כנראה שמדובר במוצר או איש מקצוע טובים. אם נוסיף לכך ממצאי מחקרים שמראים כי לקוחות יתעדפו עסק לפי רמת השירות שלו ופחות לפי איכות המוצר, נמצא כי השקעה בשירות היא אלף בית בהצלחתו של כל עסק.

מהיכן מגיעה חוויית השירות של הלקוח?

חשוב לקחת בחשבון כי שירות אינו ניתן רק על ידי נציגי השירות העונים לשיחות הנכנסות. גם שירותי מעבדה הם חלק מהשירות, גם אנשי המכירות מספקים שירות וכל אדם אחר המייצג את העסק בפני הלקוח נחשב כנותן שירות. מחלקת השירות של חברה מסוימת יכולה להיות מן הטובות, אך מספיקה חוויית שירות שלילית שלקוח חווה מטכנאי לדוגמא בשביל שדעתו על החברה תתהפך והוא יפזר אמירות לא טובות על החברה.

התרומה של תוכנת ה- CRM לחוויית השירות

עסק המודע לערך הרב שיש בנתינת שירות טוב ללקוחות שלו יכניס תוכנת CRM לעסק. עבודה נכונה עם תוכנה זו היא כזו המקשרת בין כל הגורמים בעסק שיש להם קשר ישיר או עקיף עם הלקוח. על ידי הקלדת שם הלקוח או מספר מזהה שלו תעלה כל האינפורמציה הנחוצה לעובד על  מנת להעניק ללקוח את המענה הטוב ביותר ובזמן המהיר ביותר. לקוח המקבל בזמן אמת את התשובות לכל שאלותיו הוא לקוח מרוצה, וכמובן בתנאי שאלה ניתנו לו באדיבות ובחיוך. חברת ZebraCRM פיתחה תוכנת CRM המסייעת בשמירת תדמיתו של העסק. ניתן בקלות להתאים את התוכנה לצרכי העסק ולהבטיח את השירות הטוב ביותר ללקוחות ואת הנוחות והייעול המקסימליים לעובדים בעבודתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה