Translate

יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

מערכת CRM לחברות היי טק - ניהול חכם של תהליכים

חברות ההיי טק הן בין החברות הבולטות ביותר בהעסקת מגוון גדול של תפקידים, וקשת רחבה של משימות ומטלות, הנגזרות ליעדים שונים. בחברות אלה יש צורך בממשקים צמודים בין המחלקות השונות, ולמעשה מתקיימות חברות אלה כגלגלי שיניים, כשכל מחלקה מניעה את המחלקה האחרת כעל סרט נע. עתיד החברה כולה מושתת על כתפיהם של צוותי הפיתוח, ומרגע שהמוצר מוכן ויכול לצאת לשוק, על מחלקת השיווק להוכיח כי המוצר מסוגל להכניס כסף לחברה באמצעות אסטרטגיה שיווקית מנצחת, אשר תקדים את המתחרים ותצליח לפרוץ עם המוצר לשוק. כדי להצליח לנהל אופרציה ברמות כאלה, יש צורך להשתמש עם מערכת CRM לחברות היי טק.

תכנון וניהול משימות

חברות היי טק פועלות לרוב על פי פרויקטים המחייבים עמידה בזמנים וביעדים שהוצבו על ידי המשקיעים. כדי להצליח במשימה ולגרום לפיתוח לצאת לפועל, על מנהלי הפרויקט לדעת כיצד לתכנן אותו בצורה טובה ויעילה, בין היתר על ידי פירוק הפרויקט למשימות שונות, תקצוב המשימות בזמנים מוגדרים והאצלת המשימות לאנשים המוכשרים לכך ביותר.




מבט על עם מערכת CRM לחברות היי טק

כדי לעמוד בכל המשימות העומדות בפני הצוות, או צוותים מקבילים, מנהל הפרויקט זקוק לכלי, כגון: מערכת CRM לחברות היי טק, המאפשר מיפוי של המשימות, סנכרון בין ממשקים, ניתובן לעובדים וקבלת עדכונים ותמונת מצב בזמן אמת. ניתן תמיד להגדיר אופציות נוספות שיקלו על ביצוע העבודה, למשל, ניתן להגדיר קפיצת הודעה לעובד מסוים על כך שקודמו בשרשרת הפיתוח סיים את חלקו בתהליך, וכעת תור העובד שקיבל את ההודעה להתחיל לפעול. בכל אותו זמן יכול מנהל הפרויקט להיות עם האצבע על הדופק, לבדוק היכן עומד כל שלב בתהליך, ולבקש מעובדיו דין וחשבון במקומות בהם התהליך נתקע. 

האחריות על כתפי מערך השיווק והמכירות

מרגע שצוותי הפיתוח סיימו את עבודתם והמוצר מוכן לצאת לשוק, על מחלקות השיווק, המכירות והשירות להתחיל להיערך בצורה הטובה ביותר. מעצם היותן של חברות ההיי טק מפתחות, הן תלויות במידה רבה בזריזות בה יצאו לשוק, יקדימו את מתחריהם ויתנו מענה ללקוחות הפוטנציאלים שלהם. לכן, מערך השיווק חייב שיהיו לו את כל הכלים שיאפשרו חשיפה של המוצר לשווקים הרלבנטיים, ומענה מהיר בתוך החברה ללקוחות פוטנציאלים המגיבים לחשיפה. מערכת CRM לחברות היי טק מאפשרת ניהול יעיל ומהיר של הלידים הנכנסים, תיעוד שיחות וניהול תיק לקוח, ביצוע גבייה המקושרת אוטומטית לכרטיס הלקוח, דיוור ישיר ושליחת סמסים ללקוחות בלחיצת כפתור ועוד. המערכת של זברה CRM מותאמת בצורה מקסימלית לחברות ההיי טק ולצרכיהן.


10 הסודות לכריית מידע מוצלחת במערכת CRM


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה